понеделник, 4 октомври 2010 г.

ПРЕГЛЕД: ЕРДОГАН,БОРИСОВ.ТУРЦИЯ-БЪЛГАРИЯ.РЕФЕРЕНДУМ.

ПРЕГЛЕД: ЕРДОГАН,БОРИСОВ.ТУРЦИЯ-БЪЛГАРИЯ.РЕФЕРЕНДУМ.Няма нищо изненадващо.На фона на нашия неотдавнашен опит по приготвяне и затваряне на папки ,около кандидатстване за членство на България в ЕС, трябва по съседски да подкрепим усилията на Турция.Правилно е че това подкрепяне може да бъде направено на раличен етап от подготовката на тази страна.Прибързаната реакция от наша страна би изглеждала не дотам добре в очите на европейски партньори като Г-я и Фр-я.Тези две основни сили в областта на индустрита и финансите в ЕС, на този етап правилно дават сигнали за необходимо забавяне в организиране приема на Турция в ЕС.За присъединяването на всяка страна се изискват много координирани действия от всички членки на съюза, както и от страната кандидат.Тази координация е трудно постижима в процес на догонване стандартите на живот в ЕС от по-новите му членове, какъвто сме ние.Процесът е дълъг, тежък, изискващ координирани действия и целенасочени усилия от поколения полтици в една и съща посока.

7 коментара:

  1. Лиленце,абе нещо и аз не мога да ти разбера коментарите,които праскаш в моя блог.Сигурна ли си,че аз съм този,който коментираш ?????

    ОтговорИзтриване
  2. Госпожо незнам за коя ме мислите и въобще познавате ли ме,но понякога кометарите не ги разбирам а доста намирам за неподходящи....предполагам ме бъркате с някога...за това моляви ако не съм аз в което съм уверена защото аз не мисля че ви познавам или пишете по темата или престанете.....

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също не разбирам коментарите ти Лили.Предпочитам да не коментираш в блога ми.

    ОтговорИзтриване
  4. Привет,Лили!Пиша и тук,за да е по-сигурно-може би има някаква грешка,но коментарът в блога ми ме озадачи,моля,обясни ,струва ми се,че е предназначен за друг !

    ОтговорИзтриване
  5. offtopic:
    лилията е царствено цвете, знак на царствените особи - но не само. тя самата е хм, своего рода величие сред цвеитята.

    ОтговорИзтриване
  6. И аз не ги разбирам,но щом това я прави щастлива,няма лошо:))))

    ОтговорИзтриване
  7. Да бе, да не би блогът ми да е психодиспансер случайно? Да ходи да се лекува, не ѝ ща спамовете на тая кукувица ненагледна.

    ОтговорИзтриване